044/522-000

Izmjene natječaja za provedbu podmjere 5.2. "Potpora za ulaganja u obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama, nepovoljnim klimatskim prilikama i katastrofalnim događajima"

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom objavila je izmjenu Natječaja za provedbu podmjere 5.2. »Potpora za ulaganja u obnovu poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama, nepovoljnim klimatskim prilikama i katastrofalnim događajima« – provedba tipa operacije 5.2.1. »Obnova poljoprivrednog zemljišta i proizvodnog potencijala«.

Prihvatljivi korisnici:

  • fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika

Prihvatljivi troškovi:

  • obnova poljoprivrednog potencijala kao što je sanacija poljoprivrednog zemljišta, izgradnja, rekonstrukcija i opremanje gospodarskih objekata i pripadajuće infrastrukture za poljoprivrednu proizvodnju,
  • popravak ili nabava poljoprivrednih strojeva, mehanizacije i opreme za poljoprivrednu proizvodnju,
  • nabava osnovnog stada/matičnog jata domaćih životinja, kupnja i sadnja sadnica višegodišnjeg bilja,
  • označavanje ulaganja sufinanciranih iz proračuna Europske unije, ali ne više od 100 eura u kunskoj protuvrijednosti te opći troškovi (do 10% ukupnih prihvatljivih troškova)

Prvi dio zahtjeva za potporu podnosi se u AGRONET-u od 2. listopada od 12:00 sati do 1. prosinca 2017. godine do 12:00 sati, a drugi dio zahtjeva najkasnije u roku od 8 mjeseci od dana sklapanja ugovora o financiranju.

Detaljne informacije te izmijenjen Natječaj možete pronaći ovdje

 

Objavljen natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 89/17 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).

Cilj:

  • povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda,
  • investicije u vinarije i marketing vina,
  • promidžbe vina na trećim tržištima

Prihvatljivi prijavitelji:

  • proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
  • udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina)

Prihvatljive aktivnosti:

  • objavljivanje reklama u medijima
  • odnosi s javnošću, promidžba i marketing što uključuje organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja, promidžba imidža Hrvatske održavanjem tzv. »Tjedna hrvatskih vina«, vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače, promotivne prodaje te aktivnosti povezane s odnosima s javnošću
  • izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
  • sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
  • administrativni troškovi i troškovi osoblja

Rok za podnošenje prijava za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja počinje od dana objave u Narodnim novinama te traje do 29. rujna 2017. godine. 

Natječaj i ostale informacije možete pronaći ovdje.

 

Najava objave natječaja - Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. - 2018.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je najavu objave natječaja za podnošenje prijava za dodjelu sredstava za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. - 2018., sukladno članku 10. stavku 1. Pravilnika o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014.-2018. („Narodne novine“ br. 37/2015, 49/2015, 40/2017).

Prihvatljivi prijavitelji: 

  • proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
  • udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina)

Prihvatljive aktivnosti:

  • objavljivanje reklama u medijima
  • odnosi s javnošću, promidžba i marketing što uključuje organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja, promidžba imidža Hrvatske održavanjem tzv. »Tjedna hrvatskih vina«, vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače, promotivne prodaje te aktivnosti povezane s odnosima s javnošću
  • izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
  • sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja

Objavljivanje javnog natječaja za podnošenje prijava za dodjelu sredstava za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014.-2018. očekuje se početkom rujna.  

 

Ured

Trg hrvatskih branitelja 8
44000 Sisak
Hrvatska

Kontakt

Telefon: 044/522-000
Email: info@alandjozic-consulting.hr

Radno vrijeme

Ponedjeljak - Petak: 8 - 16h

Alan Đozić kontakt