Objavljen natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 89/17 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).
Cilj:
- povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda,
- investicije u vinarije i marketing vina,
- promidžbe vina na trećim tržištima
Prihvatljivi prijavitelji:
- proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
- javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
- udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina)
Prihvatljive aktivnosti:
- objavljivanje reklama u medijima
- odnosi s javnošću, promidžba i marketing što uključuje organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja, promidžba imidža Hrvatske održavanjem tzv. »Tjedna hrvatskih vina«, vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače, promotivne prodaje te aktivnosti povezane s odnosima s javnošću
- izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
- sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
- administrativni troškovi i troškovi osoblja
Rok za podnošenje prijava za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja počinje od dana objave u Narodnim novinama te traje do 29. rujna 2017. godine.
Natječaj i ostale informacije možete pronaći ovdje.